Slanje sadržaja Web lokacije Zdravlje Žene putem E-maila


E-mail adresa primaoca:

E-mail adresa pošiljaoca (vaš E-mail):

Naslov poruke:
Zdravlje Žene - Prijatelj vam šalje ovaj odgovor na pitanje

Poruka:

Ovaj tekst ili pitanje sa odgovorom Vam je poslao posetilac Web lokacije www.zdravljezene.co.yu. Nadamo se da će Vam biti od pomoći i da ćete uskoro ponovo posetiti našu lokaciju koja se najmanje tri puta nedeljno ažurira novim sadržajima. Srdačno vaši:
www.zdravljezene.rs

PITANJE:
Već par godina unazad pijem Dianu. Do sada je bilo sve uredu. Međutim ovog meseca sam dobila krvarenje koje je baš u toku dok pijem tablete, tačnije tek za sedam dana ću popiti kutiju. Šta da radim? Da prekinem da pijem Dianu ili da izguram do kraja? Šta je uzrok?


OGOVOR:
Ukoliko je krvarenje obilno kao menstrualno krvarenje možete u ovom ciklusu prekinuti sa Dianom i nastavi da je uzimate kao i u prethodnim ciklusima. Ukoliko Vam se to ponovi u sledećem ciklusu uzmite po dve tab dnevno do prestanka krverenja pa dalje do 21 dana po jednu tab.U svakom slučaju saopštite to Vašem lekaru koji će Vam nakon pregleda dati objašnjenje i savetovati dalji postupak. S poštovanjem
Pitanja i odgovori
.
Mailing Lista
     Vaš e-mail:
    
Upis   brisanje
trenutno na listi (3124)
.
Dodaj u Fvorites Podesi kao Homepage rss kanali
Zdravlje Žene Kontakt Pomogli su nam RSS Kanali
Postavite pitanje
Plodni dani | Plodni dani. Kalendar u PDF formatu | Računanje datuma porođaja, UZ pregleda itd. | Kalorijske tablice
Google