Slanje sadržaja Web lokacije Zdravlje Žene putem E-maila


E-mail adresa primaoca:

E-mail adresa pošiljaoca (vaš E-mail):

Naslov poruke:
Zdravlje Žene - Prijatelj vam šalje ovaj odgovor na pitanje

Poruka:

Ovaj tekst ili pitanje sa odgovorom Vam je poslao posetilac Web lokacije www.zdravljezene.co.yu. Nadamo se da će Vam biti od pomoći i da ćete uskoro ponovo posetiti našu lokaciju koja se najmanje tri puta nedeljno ažurira novim sadržajima. Srdačno vaši:
www.zdravljezene.rs

PITANJE:
Imam 36 god. i ušla sam u program za VTO. Danas mi je 10. dan kako pijem Stediril. Već 3-4 dana imam bolove u grudima i u predelu jajnika, blagu nesvesticu. Microgynon sam pila početkom juna, i to 11 tabletica, nakon toga sam imala laporo. operaciju. Tada tegobe nisam imala. Interesuje me, da li mogu nakon popijene 21 tabletice Stedirila, pa nakon pauze od 7 dana, da počnem da pijem Microgynon, a da prestanem sa Stedirilom?


OGOVOR:
Da možete nastaviti sa Microgynonom.Jedan broj žena ima takve tegobe koje Vi opisujete pri uzimanju Stedirila. S poštovanjem
Pitanja i odgovori
.
Mailing Lista
     Vaš e-mail:
    
Upis   brisanje
trenutno na listi (3124)
.
Dodaj u Fvorites Podesi kao Homepage rss kanali
Zdravlje Žene Kontakt Pomogli su nam RSS Kanali
Postavite pitanje
Plodni dani | Plodni dani. Kalendar u PDF formatu | Računanje datuma porođaja, UZ pregleda itd. | Kalorijske tablice
Google